
Περιεχόμενο
Πραγματικά Προβλήματα – Πραγματικές Λύσεις
Από την PlanoAsfaleia
Στην PlanoAsfaleia πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν “χαζές ερωτήσεις”. Όλοι έχουμε απορίες, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι τόσο σημαντικό όσο η ασφάλιση. Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε τις ερωτήσεις που ακούμε πιο συχνά και σας απαντάμε όπως θα κάναμε αν μιλούσαμε μαζί στο τηλέφωνο ή από κοντά.
Ερώτηση 1: Είχα τροχαίο ατύχημα. Τι πρέπει να κάνω; Έχω μπερδευτεί…
Απάντηση:
Καταλαβαίνουμε απόλυτα. Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος όταν συμβεί κάτι τέτοιο. Πάρε μια ανάσα και ακολούθησε αυτά τα βήματα:
- Πρώτα, δες αν είσαι καλά εσύ και όποιος άλλος ήταν μαζί σου.
- Αν υπάρχει τραυματισμός, κάλεσε το 166 και την Τροχαία.
- Αν δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος, μην μετακινήσεις το όχημα.
- Πάρε τηλέφωνο την ασφαλιστική σου ή την οδική βοήθεια (αν έχεις).
- Βγάλε φωτογραφίες από τη σκηνή, τα αυτοκίνητα, τις πινακίδες.
- Αν έχετε τη φιλική δήλωση, συμπλήρωσέ την εκείνη τη στιγμή.
Και κάτι σημαντικό: Μην ανησυχείς. Είμαστε εδώ για να σε καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα.
Ερώτηση 2: Μπορώ να αλλάξω ασφαλιστική πριν τελειώσει το συμβόλαιο;
Απάντηση:
Ναι, μπορείς. Απλώς υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
- Να μην υπάρχουν ανοιχτές ζημιές ή αποζημιώσεις σε εξέλιξη.
- Να κάνεις την ακύρωση του συμβολαίου σου εγκαίρως (συνήθως 30 ημέρες πριν τη λήξη).
- Θα χρειαστείς και ένα χαρτί από την παλιά ασφαλιστική που να δείχνει ότι ήσουν καλυμμένος.
Αν σε μπερδεύουν όλα αυτά, μην αγχώνεσαι. Εμείς μπορούμε να τα αναλάβουμε για εσένα, χωρίς χρέωση.
Ερώτηση 3: Έβρεξε καταρρακτωδώς και είχα ζημιές στο σπίτι. Με καλύπτει η ασφάλεια;
Απάντηση:
Εξαρτάται από το τι περιλαμβάνει το συμβόλαιό σου. Αν έχεις ασφάλιση κατοικίας που καλύπτει καιρικά φαινόμενα, τότε πιθανότατα ναι. Τέτοιες ζημιές μπορεί να είναι:
- Πλημμύρες, δυνατές καταιγίδες
- Χαλάζι ή κεραυνός
- Θύελλες ή ακόμα και κατολισθήσεις
Δεν έχουν όλα τα συμβόλαια αυτές τις καλύψεις, γι’ αυτό είναι καλό να κάνουμε έναν γρήγορο έλεγχο μαζί. Πες μας τι συνέβη, και θα σου πούμε αμέσως αν είσαι καλυμμένος.

Ερώτηση 4: Καθυστέρησα να πληρώσω την ασφάλεια. Τι γίνεται τώρα;
Απάντηση:
Όλοι μπορεί να το ξεχάσουμε ή να καθυστερήσουμε για λίγες μέρες – ανθρώπινο είναι. Οι περισσότερες ασφαλιστικές δίνουν ένα “περιθώριο χάριτος” 15-30 ημερών. Αν όμως περάσει αυτό το διάστημα:
- Το συμβόλαιο σταματάει να ισχύει.
- Αν γίνει κάτι, δεν είσαι καλυμμένος.
- Ίσως χρειαστεί να κάνεις νέα αίτηση.
Για να μην το ξαναζήσεις, μπορείς να ενεργοποιήσεις πάγια εντολή ή να σου στέλνουμε υπενθυμίσεις με email ή SMS.
Ερώτηση 5: Ξεκινάω δική μου επιχείρηση. Τι είδους ασφάλιση χρειάζομαι;
Απάντηση:
Πρώτα απ’ όλα, μπράβο για το ξεκίνημα! Ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής σου, υπάρχουν μερικές βασικές καλύψεις που αξίζει να σκεφτείς:
- Πυρκαγιά, πλημμύρα, φυσικές καταστροφές
- Κλοπή ή βανδαλισμός
- Αστική ευθύνη – αν κάποιος πάθει κάτι στον χώρο σου
- Νομική προστασία – για να έχεις κάλυψη αν προκύψει κάποια διαφορά
- Απώλεια εσόδων – σε περίπτωση που κάτι σε αναγκάσει να σταματήσεις προσωρινά
Μπορούμε να σου φτιάξουμε ένα πακέτο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της επιχείρησής σου, χωρίς να πληρώνεις για πράγματα που δε χρειάζεσαι.
Ερώτηση 6: Έχω συμβόλαιο αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς καλύπτει. Τι να κάνω;
Απάντηση:
Δεν είσαι ο μόνος! Πολλοί πελάτες νιώθουν το ίδιο. Και είναι απολύτως λογικό – τα ασφαλιστήρια είναι γεμάτα με τεχνικούς όρους. Γι’ αυτό:
- Μπορείς να μας στείλεις το συμβόλαιό σου και να στο εξηγήσουμε βήμα-βήμα.
- Μπορούμε να σου πούμε τι ακριβώς καλύπτει και τι όχι, απλά και ξεκάθαρα.
- Αν κάτι λείπει, σε συμβουλεύουμε για το αν αξίζει να το προσθέσεις.
Μην διστάσεις – μια απλή συζήτηση μαζί μας μπορεί να σου λύσει κάθε απορία.
Έχεις κι άλλη ερώτηση; Ρώτα μας!
Αν έχεις κάτι στο μυαλό σου και δεν είδες την απάντηση εδώ, στείλε μας την ερώτησή σου. Μπορεί να την απαντήσουμε σε επόμενο άρθρο ή απλώς να σου δώσουμε προσωπικά τη λύση που χρειάζεσαι.
Είμαστε εδώ για να νιώθεις πραγματικά ασφαλής – όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά στην πράξη.
Ακολουθήστε μας στα Social Media:

